Zobacz, jak wiele możemy dla Ciebie zrobić!
Oferujemy kompleksowy monitoring dla marek, które chcą lepiej zrozumieć rynek i preferencje grupy docelowej. Badamy działania konkurencji i zapewniamy wsparcie w kryzysach wizerunkowych. Oferujemy profesjonalną i wnikliwa analizę wykonywaną przez naszych badaczy przy wsparciu profesjonalnych narzędzi i autorskich metod badawczych. W raportach otrzymasz także wnioski oraz rekomendacje dalszych działań.
Daj nam znać, czego potrzebujesz, a przygotujemy ofertę na miarę Twoich potrzeb!
Monitoring marki
Dowiedz się, co, gdzie i jak mówią internauci o Twojej marce i jej produktach lub usługach! Nasz zespół opracuje dla Ciebie miesięczne raporty w oparciu o codzienne alerty uwzględniające wszystkie wzmianki oraz sentyment wypowiedzi na temat marki.
Monitoring antykryzysowy
Nasi badacze mają doświadczenie w zakresie działań antykryzysowych i chętnie pomogą Ci skutecznie oraz profesjonalnie zareagować, gdy dyskusje internautów dotrą do punktu zapalnego. Przeprowadzimy rozszerzony całodobowy monitoring oparty o minimum 3 alerty i poinformujemy Cię natychmiast w przypadku napotkania wystąpień zapalnych.
Monitoring konkurencji
Chcesz wiedzieć, jak działają marki w Twoim otoczeniu biznesowym? Przeprowadzimy monitoring konkurencji, dostarczając Ci jednorazowe lub comiesięczne raporty z analizą wskazanych marek, uwzględniając sentyment, dynamikę wzrostu czy źródła najczęstszych wypowiedzi.
Badania wsteczne
Kompleksowo prześledzimy dla Ciebie takie aspekty jak dynamika aktywności, źródła komunikacji, klasyfikacja tematów wokół marki czy analiza sentymentu. Badania mogą dotyczyć wizerunku marki lub określonego obszaru tematycznego, któremu wnikliwie się przyjrzymy.
Badania ankietowe
Nasz zespół przygotuje dla Ciebie, zrealizuje oraz opracuje wyniki badań ankietowych (CAWI) o ogólnopolskim zasięgu. Wiemy, jak ważna jest precyzja, dlatego oferujemy możliwość dopasowania grupy badawczej w oparciu o określone parametry – np. płeć, wiek, wykształcenie czy miejsce zamieszkania. Wyniki, wraz z analizą, podsumujemy w raporcie przygotowanym przez naszych socjologów.
Masz pytania?