O nas

Ponad 10 lat doświadczenia, autorskie metody badawcze i zestaw profesjonalnych narzędzi analitycznych – to wszystko sprawia, że z pasją i zaangażowaniem przemierzamy Internet, by dowiedzieć się, co piszczy w sieci. Poznaj bliżej nasz zespół, przed którym opinie internautów i działania Twojej konkurencji nie mają tajemnic!

Poznaj nasz zespół!

Jan Kaczyński

Dyrektor Instytutu
Monitorowania Opinii

Z wykształcenia socjolog, od 11 lat zajmuje się analizą treści zamieszczonych przez internautów w infosferze. Ma szerokie doświadczenie analityczne w przeróżnych dziedzinach – od elektroniki, przez usługi finansowe czy suplementy po lifestyle. Jako specjalista od zachowań internautów towarzyszył wielu klientom w wychodzeniu z kryzysów wizerunkowych.

Katarzyna Dudek

Research Manager

Magister socjologii z 10-letnim doświadczeniem w monitorowaniu Internetu, analizowaniu treści i tworzeniu raportów badawczych. Na swoim koncie ma wiele różnorodnych projektów, specjalizuje się w tematyce FMCG.

Kamil Neumann

Research Manager

Młodszy badacz Instytutu Monitorowania Opinii. Socjolog z doświadczeniem w pracy na rzecz agencji badawczych. Pasjonat analizy treści, zwłaszcza tej o problematyce społecznej. Poszukiwacz metafor, ironii, żartów czy śmiesznych obrazków i wszystkiego tego, co ludzie zostawiają po sobie w Internecie, by na tej podstawie wnioskować o zachodzeniu różnego rodzaju tendencji, postaw czy opinii.

Chcesz wiedzieć, jak Twoja marka jest postrzegana przez internautów lub jak działa konkurencja? A może potrzebujesz ankiety na interesujący Cię temat?